søndag 12. november 2017

Strikkepausen er over

Jeg har ikke glemt bloggen altså, jeg har bare jobbet litt mer og strikket litt mindre de siste 2-3 ukene.
Jeg jobber deltid, med mulighet for ekstratimer, så noen uker er fullere enn andre, og med en begynnende senebetennelse i høyrearm, ble det nesten to uker uten strikking.
Men nå er smertene borte, og jeg er i gang igjen...


Jeg strikker fortsatt på genseren i Lerke, som jeg har holdt på med i hele høst. Og for å unngå å gå helt lei genseren, så strikker jeg nå på den hver andre dag. De andre dagene strikker jeg sokker...


Jeg la opp og strikket på sokk nr 2 i dag, og kom helt opp til den blå markørene, før jeg innså at jeg hadde lagt opp 4 masker for lite, så da var det bare og rekke opp, og jeg er nå klar til å legge opp og starte på nytt.

Så nå skal jeg starte på nytt, og strikke i alle fall vrangborden, så må jeg vel begynne på middagen etter hvert også ;)

Ha en finfin søndag!

1 kommentar:

  1. Hei.
    Godt at armen din tåler strikking igjen. Imponerende at du klarer å ha så mange strikkeprosjekt gående på samme tid. Selv tillater jeg max 2 prosjekt om gangen, ellers føler jeg at jeg aldri blir ferdig med noe. Så fort jeg finner det rette garnet blir det oppstart på nytt prosjekt. Og det er alltid artig. Gleder meg. Ha ei fin strikkeuke!!

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!