mandag 9. oktober 2017

Nå peker pila oppover

Forrige helg, ble jeg ferdig med dette bakstykket til genseren jeg strikker.
Måtte jo som tidligere rekke opp 40 cm fordi den ble 30 cm for bred.  Så veien til ferdig bakstykke har vært lang og kronglete, men jeg kom da i mål til slutt.


Hadde da en tanke om at forstykket skulle gå fort, men med mye på kalenderen og sykdom har det gått litt tråere enn jeg håpet. Helga gikk med til å holde Kleenex oppunder nasen, og det blir det lite strikketid av.

Men i dag har snørra holdt seg i nasen, feberen har holdt seg unna og nå er det bare litt hosting som plager meg. Så i dag har jeg fått strikket, når jeg likevel bare har sittet i godstolen.
Formen er oppadstigende, og forstykket vokser nå. Så da er det håp om at det blir genser etter hvert. Og bra er det, for hun som skal ha den har i grunnen ventet lenge nok!

Har du noen sånne strikketøy, som tar mye mer tid enn først antatt? Hva gjør du for å motivere deg til å strikke på de(t)?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!