lørdag 23. september 2017

Super-Mario passer på ene strikketøyet mitt


Jeg er glad i nett til å ha strikketøyene mine i, og innimellom får jeg for meg at jeg skal sy noen selv.
Å sy er ikke noe jeg kan, men jeg prøver så godt jeg kan, og stort sett så får jeg da til ett eller annet. I alle fall ting som jeg kan bruke selv.

Jeg har det med å kjøpe sånne resteposer med stoff fra Stoff og Stil, for jeg vil jo ikke bruke for mye penger på stoff heller, når jeg ikke kan å sy...
Men det jeg synes er kjekkest det er å gjenbruke ting, som f.eks t-skjorter.

Denne strikketøyposen ble til av en t-skjorte som begge guttene har brukt. Jeg ble godt fornøyd med den, selv om åpningen ble litt liten.Jeg ville jo ha med hele figuren, og jeg ville ha den riktig vei!


Posen er allerede tatt i bruk, og jeg regner med at det kommer flere etter hvert!

--------------------

Har du sett dette innlegget?
Der er det store muligheter for å vinne!
Og jeg har flere premier jeg dersom det kommer over 10 kommentarer!

Bli med da vel! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!