torsdag 14. september 2017

Strikker sjal på jobb


I pausen på jobben i barnehagen så strikker jeg. Og etter å ha dratt med strikketøy fram og tilbake, ble jeg litt lei av at de tok sånn plass i veska. Så nå har jeg funnet fram ett av mine egne prosjekter, som får bo i skapet på jobb. Og så får det tjene som jobbstrikketøy, til det er ferdig. Så slipper jeg å fylle veska med strikketøy hver dag...

Sjalet heter Reyna, og det strikkes i Crazy Zauberball fra Schoppel.

Garnet er kjøpt i Åre, og jeg liker det veldig godt. Og i helga skal vi til Åre igjen, så jeg ser ikke bort fra at det kan bli med flere nøster av dette garnet hjem, men kanskje i andre farger?
Vi får se.
Jeg har jo sagt at jeg skal ha kjøpestopp til nyåret, men denne helga er "unntaket".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!