fredag 11. august 2017

Jeg vant :)


Jeg ble i starten av juli trekt ut som vinner på give-awayen til Nordic Stitches på Instagram. Og i forrige uke fikk jeg premien i posten, og dette er hva jeg fikk, tre flotte mini-nøster med garn, maskemarkører og to forskjellige poser med te. Jeg har ikke smakt noen av te-ene, og gleder meg til jeg skal kose meg med de. Det blir nok en kveld, når jeg trenger litt ekstra varme, og nå som det går mot høst blir det nok noen sånne kvelder ;)

Anbefaler deg å ta en kikk innom Lilli, og se på alt det flotte hun deler!

1 kommentar:

  1. Så flott gevinst, gratulerer! Så herlige farger på garnet, og det er bare når man tenker over størrelsen på teposene at man ser hvor små de er. :)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!