mandag 14. august 2017

Hell i uhell



For noen år siden, nærmere bestemt i 2013 strikket jeg denne genseren til meg selv. 
Fargen var fin, fasongen grei nok, men jeg ble aldri helt fortrolig med ermene på den, så jeg har brukt den lite. 
Halsen ble også litt trang. 

Så i helga fant jeg ut at jeg skulle vaske den opp, før jeg puttet den i posen med klær som jeg skulle putte i en av containerne ved butikken. 

Det gikk vel fort da jeg satt på maskina for å si den sånn...

 

For sånn så den ut da den var ferdig vaska. Hadde visst glemt å vri bryteren over på håndvask. 
Det er ikke ofte det skjer, tror det må være andre gangen jeg tover noe med ett uhell, på de 19 årene jeg har hatt ansvaret for klesvasken min selv.

 Og når det først skulle skje, så var det jo greit at det var med ett plagg jeg allerede hadde avskrevet. 

Så nå lurer jeg på om jeg skal klippe opp og lage sitteunderlag av den, eller om det går an å få til en veske av den? 

Hva tror du? 
Hva ville du ha gjort?

1 kommentar:

  1. Oi! Unnskyld at jeg ler, men den ble da VELDIG liten!
    Du kan vel lage veske hvis du klipper av ermene og syr igjen åpningene.
    Sitteunderlag går også bra, men det er et litt feigere valg. ;)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!