fredag 11. august 2017

AnnetteK strikker for deg


I juli en gang bestilte jeg disse produktene fra Vistaprint. Jeg skulle i utgangspunktet bare ha kortene til høyre i bilde, for å legge ved produkter jeg strikker til folk, da jeg syns visitkortene jeg har er litt små til å skrive hilsen bakpå.
I tillegg skulle jeg ha notatboka, for å skrive inn bestillinger etter hvert som de kommer inn, for å ha litt oversikt.
Penna og koppen fikk jeg med for en slikk og ingenting.

Pakken skulle leveres meg 1. august, men når jeg på onsdag denne uka ennå ikke hadde fått pakken etterlyste jeg den, hvorpå jeg fikk beskjed om at de trykt opp og sendte bestillingen på nytt! Så i går fikk jeg mail om at alt var sendt! Snakk om service!

Og siden det nå da var en ny pakke på vei, helt gratis, så dukket jo denne opp idag. Det er jo så typisk!
Beskjeden fra de da var at jeg bare skulle beholde denne og vente på at den neste kom, så fikk jeg dobbelt så mye av alt!
Så nå venter jeg bare på neste sending! 

Så jeg kan ikke annet enn å anbefale Vistaprint altså! Supre produkter, og fantastisk kundeservice!

Og AnnetteK strikker for deg, er min facebook-side  hvor de som ønsker at jeg skal strikke for dem kan komme i kontakt med meg på en enkel og grei måte. Der legger jeg innimellom ut produkter jeg har for salg også!
Stikk gjerne innom å lik siden min du også!

PS! Innlegget er ikke på oppdrag fra dem, det er min ærlige mening, og fordi jeg er veldig fornøyd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!