mandag 3. juli 2017

Teppestrikking


I dag har jeg strikket på dette Pleddet.
Om du ser godt etter, ser du såvidt en blå markør i kanten i den mørkeste brune delen. I alle fall så fikk jeg doblet lengden på det i løpet av dagen.
Helt enkel rillestrikk, som egnet seg godt til å strikke på, samtidig som jeg fikk pratet med besøket vi hadde en ettermiddag/kveld.

Men nå gikk jeg litt lei dette, så det er lagt tilbake i prosjektlageret, og neste teppe er tatt fram! 




Nå skal jeg strikke videre på dette Popcorn Babyteppet igjen. Det er bare en ulempe at jeg ikke har nok garn, og siden dette garnet er veldig gammelt, sikkert rundt 15 år, så er det vanskelig å få tak i mer.
Og jeg vet allerede nå at jeg har for lite, så jeg har funnet noe mellomgrått og grønt å supplere med, så spørs det bare hvordan jeg skal løse det best mulig.

Så det er vel bare å kaste seg ut i det, og se hvordan det blir!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!