torsdag 6. juli 2017

Pakker i Posten


I dag fikk jeg sms om at det var kommet pakker på Posten til meg. 
Den ene pakken var dette settet med KnitPro zing strømpepinner som jeg har bestilt meg. Jeg liker disse pinnene veldig godt, de er så gode å strikke med. Og godt arbeidsredskap er jo viktig. 
En annen ting som gjorde at jeg bestilte akkurat dette settet, var at pinnene er 15 cm lange. 
Jeg har 10 cm fra før, og de er fine til å strikke toppen av luer med, men litt korte til sokker. Jeg har også 20 cm som nok er det mest vanlige, men de syns jeg i mange tilfeller blir litt lange. Så da ville jeg prøve disse. 
Gleder meg til å ta de i bruk.  


 

Den andre pakken jeg fikk sms om, var denne med garn.
Dette er garn til en lue og 3 par sokker, om jeg ikke har bommet helt.
Ser nå at det blå garnet var litt lysere enn det jeg egentlig trodde og tenkte, men blåfargen var veldig fin, så det blir nok bra likevel.

Og ikke nok med det, da jeg kom hjem lå det hentelapp på en Norgespakke til meg også, i postkassen. Så den pakken skal jeg få hentet i morgen. Og i den er det garn til mange prosjekter, som jeg skal strikke for ei hyggelig dame, så det blir spennende og se på de.

Men nå skal jeg ta i bruk mine nye strømpepinner!
Vi strikkes plutselig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!