mandag 17. juli 2017

Margretes Blogg: Jøss så mange!

Margretes Blogg: Jøss så mange!: Jippi! Jeg har passert 100.000 lesere på bloggen min! Veldig morsomt å passere et så høyt tall synes jeg. Og det må selvsagt feires.  ...
Hjertekofta - Bilde lånt fra Margrete


Må bare "reklamere" litt for kreative Margrete, som har en flott blogg til inspirasjon. Hun har også designet en flott kofte, som du også kan vinne mønsteret til, om du tar turen innom henne!

God tur innom henne, og nyt alt det flotte hun deler på bloggen! 

3 kommentarer:

  1. Takk for bloggtips! Iler innom der :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med antall lesere og stikker innom bloggtipset ditt!

    SvarSlett
  3. Gratulerer . Du er flink til å legge ut blogginnlegg både når det gjelder innhold og hyppighet. Alltid spennende og hyggelig å se alle dine prosjekt. Selv blogger jeg bare når noe er ferdigstilt og det blir dessverre ikke så ofte. Får alltid lyst til å ta frem strikketøyet etter å ha tittet innom. :-)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!