søndag 2. juli 2017

Etter sommer kommer høst og vinter

I dag var vi på klatresenteret sammen med en annen familie. Og mens barna klatret fikk jeg anledning til å strikke litt.
Siden jeg ikke giddet å ta meg noen av teppene jeg holder på med, fordi de begynner å bli store og tunge, tok jeg med meg prosjektbagen som inneholdt en ferdig lue og ett halvt nøste Rowan Creative focus worsted. Ett mykt og godt garn, i en blanding av ull og alpakka.

Veldig godt å strikke med, og godt å ha på.

Så i løpet av de par timene vi satt der, så fikk jeg strikket ett sett med pulsvarmere.
Vel hjemme kunne jeg sy de sammen og feste endene, og hele settet var ferdig. Veldig kjekt når sånne prosjekter som har ligget i flere måneder kan bli ferdig i løpet av ett par-tre timer.

Så nå er jeg eller den som vil kjøpe dette litt mer forberedt på kaldere årstider.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!