fredag 5. mai 2017

Litt til andre, og litt til meg


Her er 2 av 3 prosjekter ved godstolen min. Det grå er Håkon-genseren jeg strikker på. Bolen måler nå ca 10 cm. Det går ganske kjapt egentlig, men glattstrikk i grått er bittelitt kjedelig. Ikke at det kjeder meg ennå, men for å unngå at det skal skje, så har jeg ett tredje prosjekt der også, ett prosjekt som ikke er bestilling, og som jeg kan slappe av litt med innimellom.
Mine egne prosjekter skal jo bli ferdige en dag de også!


Så for å få en liten variasjon i kveld, så strikket jeg på 3 nye ruter på dominoteppe mitt!
Med Skam og Suits på tv'n så gikk de tre rutene ganske så kjapt. Planen var 1 rute, men før jeg visste ordet av det hadde det blitt tre ;)

2 kommentarer:

  1. dominoteppe ser gøy ut, har lyst å prøve. Ellers så det utrolig nydelig ut det hvite som lå i kurven din, hva er det??

    SvarSlett
    Svar
    1. Det hvite er det "Det Royale Svøp", teppet som også kalles "Maryteppet" og "Prinseteppet". Det er ett veldig flott teppe.
      Dominoteppet er ett kjempekjekt teppe å strikke, og en fin måte og bli kvitt diverse rester på.

      Slett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!