fredag 5. mai 2017

Ferdig 2016; Helpatentskjerf


Ett av prosjektene jeg fant i går, i ryddinga var ett skjerf jeg strikket i fjor høst.

Målet med prosjektet var å få testet helpatent. Så jeg la opp og strikket helpatent i garnet Alfa fra SandnesGarn. Jeg tok for meg det jeg hadde av garn i samme farge, og endte opp med dette tubeskjerfet.
Jeg strikket til jeg var nesten tom for garn, da felte jeg av, vridde det en halv runde og sydde oppleggskanten fast i fellekanten.
Og vips så hadde jeg ett tykt, varmt og deilig skjerf!! Herlig!!

Så havnet det i boksen med ting som skulle fotograferes og blogges, og der ble det liggende til i går. Jepp. Ting tar litt tid innimellom, men sånn er det bare.
Jaja, nå har jeg funnet det igjen, og det går inn i den etter hvert store samlingen av skjerf og sjal jeg har. Mulig jeg må utvide lagerplassen litt, for å få plass, men det blir en annen dag.

For nå er det helg!
Nå skal jeg lande i godstolen, strikke litt på Håkon-genseren og bare slappe av!

Riktig god helg til deg også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!