fredag 12. mai 2017

Bruker boka mi; Favorite Socks

Denne sokkeboken, er den første engelske strikkeboka jeg kjøpte meg!
Boka inneholder mange flotte sokker. Jeg har strikket ett av parene inni boka for mange år siden, og de fikk mamma.
Nå har jeg gått gjennom boka, og bladd i den flere ganger den siste uka, og her er det helt klart sokker jeg skal strikke. Hele 7 av mønstrene har jeg markert med gul-lapp, fordi jeg har tenkt å strikke de en dag.
Og lysten til å begynne på noen sokker øker for hver gang jeg blar i boka. Så få vi se hvor lang tide det faktisk tar.

Oppskriftene er tydelige, og lette og fortså, så sant du har knekt koden med engelske strikkeuttrykk og forkortninger.

Så skal du ha en engelsk sokkestrikkebok, kan jeg virkelig anbefale denne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!