lørdag 11. februar 2017

Vurderer hva jeg skal ta opp, mens jeg lytter til podcast



Guttene er ute på skøyter, og jeg sitter inne i godstolen i dag også. Forkjølelsen vil liksom ikke slippe taket helt.

Jeg sitter og ser på prosjektene min, og lurer på hva jeg skal ta opp?
Egentlig tror jeg at jeg skulle sydd noen nye prosjektposer også...

Jeg har også lyst å starte på ennå noe nytt! Vet ikke helt hva, men jeg har jo mange ledige pinner....
Litt av grunnen til at jeg vil starte opp mer, henger nok sammen med at jeg hører på podcasten StrikkPaaLandet, hvor de snakker om UFO'er. Jeg har jo ikke prosjekter jeg ser på som UFO'er, for jeg jobber jo med de alle etter tur ;)

Nei, nå må jeg ta meg sammen og ta tak i noen av alle de prosjektene jeg har.

Trekningen av konkurransen kommer i løpet av ettermiddagen, så vil du blir, så må du legge inn kommentar med en gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!