lørdag 11. februar 2017

Trekning, og vinneren er....


Her svaret på konkurransen. 

Jeg har omsider lært meg å strikke helpatent. Nå kan jeg i alle fall å strikke det fram og tilbake, hvordan det gjøres rundt, får jeg finne ut senere.

Og resultatet ble klut i garnet
Ett tykt og godt bomullsgarn, som minner en del om Drops sitt Paris. 
Og så over til trekningen! 
Og siden det ikke var noe krav om å svare riktig, ble alle 3 som kommenterte med i trekningen! 
 

Jeg fikk hjelp av random.org til å trekke vinner.

Og vinneren ble......






BODIL!!! 

Trur kanskje det er patentstrikk? Og så trur eg du strikkar klut eller skjerf.
 
Du må sende meg en mail med kontakinformasjon, så skal jeg få sendt premien til deg!! 

Gratulerer!!! 

2 kommentarer:

  1. Tusen takk :) Det var gøy. Eg har jo nettopp vunne ei strikkebok, så no er eg visst inne i ein stim.
    Men eg finn ikkje mailadressen din.

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi, den glemte jeg visst...
      annettekj @ gmail.com, uten mellomrom 😉

      Slett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!