torsdag 23. februar 2017

Ett par prosjekter på hell


Det var helt greit med ett tynt lag snø og en sol som trengte seg gjennom skyene i dag, da jeg dro til jobb. 
Herlig vinterdag, med utelek og aking er alltid kjekt! 


Nancykofta nærmer seg slutten. Nå er det festing av de siste trådendene og halskanten som gjenstår, så denne skal bli ferdig i løpet av denne uka.



Plana er å få ferdig adventsteppet innen utgangen av februar. Jeg holder nå på å kante lapp 23 av 24. Så skal den siste lapperaden hekles sammen, og på resten av teppet, før jeg hekler siste kanten rundt hele teppet. Så det bør gå.

Ny jobb med masse inntrykk, rutiner og folk, og ett par timer ute, gjør sitt til at jeg er trøtt i kveld, så nå tror jeg at jeg snart tar kvelden. Så er jeg opplagt til langhelg,siden jeg har fri i morgen, med besøk av søstra med familie i morgen.

Håper du har en fin vinterferie, og får ei god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!