tirsdag 31. januar 2017

Januar kom fort og dro fort

Jammen starter ikke dette året i like stort tempo som det forrige sluttet. Jeg rakk jo nesten ikke å sukke for meg, før hele januar var gått. 
Jaja, er jo forsåvidt ett godt tegn det da. 

Tenkte at jeg skulle ta en oppsummering av prosjekter og garn inn og ut, for januar. 

Jeg har jo fått ferdig noen prosjekter!

 

1. rad: Kopptue

Oppdaget nå at jeg ikke har blogget ene lua, må prøve å få gjort det i morgen da. 
Knestrømpene har jeg jo forsåvidt ikke gjort så masse med, men jeg har i alle fall fått de ut av strikkekurva omsider, og er kjempefornøyd med løsningen på de. 
Og når jeg trekker fra de, ser jeg at jeg har fått ferdig 6 prosjekter; 
1 kopptue, 
3 luer, 
1 ullbukse og 
1 par votter. 
Er jo ganske greit det. 

Til sammen har jeg da brukt 661 gr garn, jeg har gitt bort 600 gr til guttene og kjøpt/fått inn 100 gr for å fullføre prosjekter. 
Så da har jeg klart å redusere garnlageret med 1161 gr i januar. 

Så alt i alt jeg er godt fornøyd med januar jeg. Jeg hadde også en plan om å blogge hver dag, og det gikk ikke, men det var jammen ikke langt unna det heller. 

Nå har jeg lagt kveldens strikketøy til siden og skal straks finne senga. 

Var bare så godt å koble helt av litt, nå som huset var stille og jeg landa i godstolen etter å ha vært på korpsøving. 

Håper du også er fornøyd med januar og drømmer deg søtt inn i februar. 
God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!