mandag 26. desember 2016

Votter

Jeg er godt i gang med romjulsstrikkinga mi. Selbuvotter i garnet Peru fra Europris. Garnet består av 40% alpakka, 30% ull og 30% akryl. Godt garn og strikke meg. Og resultatet virker å bli bra og passe fluffy.
Håper og tror dette blir noen varme og slitesterke votter.
Dette er også bestillingsstrikking.

Bestillingslista fylles stadig på, så vet ikke når jeg skal rekke å strikke på egne ting...?
Etter denne skal jeg strikke ei Monsterbukse og ei Nancykofte, også det er bestillinger.
Men koselig å strikke til andre da, og når jeg får litt igjen også, så er det kjærkomment.

Hva strikker du på i romjula?

4 kommentarer:

  1. Vottestrikk er koselig. Skulle hatt det til romjulstrikk om jeg ikke måtte nistrikke på to små ulldresser til for tidlig fødte tvillinger. Kanskje på nyåret. Godt nytt strikkeår til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Votter er ikke noe jeg strikker så mye av, men veldig koselig når jeg først gjør det.
      Godt nytt strikkeår til deg også

      Slett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!