torsdag 6. oktober 2016

Fullført; Spiraltopp

Kanskje på tide å få vist fram noe av den dungen med ferdige prosjekter...?

Så her kommer Spiraltoppen, som jeg omsider ble ferdig med.


Dessverre ble den litt liten til meg :(

Garn; Rowan pure wool 4 ply, 200 gram

Pinner; 3 mm

Utfordring; Å få til å strikke denne med utgangspunkt i bare bilder, da mønsteret ikke var å oppdrive.Det å finne ut hvordan jeg skulle få den sammen, brukte jeg litt tid på, før jeg fant ut at løsningen var å strikke sammen underveis.

Fornøydhet; Joda, fornøyd med at jeg fikk den til, men den ble dessverre i minste laget til meg.

Tidsbruk; 10. mars 2015 - 6. august 2016


Så nå lurer jeg på om jeg kanskje skal starte på en ny sommertopp til meg selv...?
Den som for tiden står øverst på ønskelista er denne;

© Interweave Crochet 2014
Men nå skal jeg strikke videre på Fanakofta, mens jeg tenker mer om dette :)
Ha en finfin kveld du også da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!