fredag 23. september 2016

Gjenbruk; putetrekk og dongeribein

I dag var dagen da jeg fikk det for meg så sy. Jeg skrev jo tidligere om at jeg skulle sy 5 prosjekt av haugen med stoffer i løpet av september, og med bare en uke igjen, så måtte jeg starte...

I haugen fant jeg ett gammelt, men lite brukt putetrekk.
Jeg gjorde ikke så mye med trekket, annet enn å klippe litt, sy ny kant.

Så fant jeg beina til en av guttas gamle dongeribukser, som jeg klipte til, og sydde sammen, før jeg sydde på putetrekket.

Og disse tingene til sammen, ga meg ett nytt prosjektnett til strikkeriene mine!



Jeg liker sånne prosjektnett, og begynner faktisk å få noe av de. Jeg har vel så mange etter hvert at jeg kan kvitte meg med noen av de eldste og mest utslitte. Om jeg da ikke finner en måte og fiske de på?

Er du flink å gjenbruke ting?

1 kommentar:

  1. Så flink du er. Dette ble en nyttig ting. Jeg er ikke flink til å gjenbruke, må bare innrømme det 😊

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!