mandag 26. september 2016

Ett lite og snilt monster er skapt

Jeg prøver stadig nye ting på strikkefronten. Denne gangen var det Monsterbukse som var det nye.
Altså jeg har strikket ullbukser før, men jeg har ikke strikket begge beina på en pinne før, det gjorde jeg nå.



Jeg har heller ikke brodert på mønster med maskesting før nå!


Det gikk da greit å få til det også, ikke helt perfekt, men godt nok til å være første gangen. 
 
Når ansiktet var på plass, var det bare en halv million ender så feste... 



Nå når endene er festet gjenstår det bare å tre i strikk i livet, så er buksa klar til overlevering :) 


Strikket litt lengre kanter nede, så kan de brettes opp i starten, og brettes ned etter hvert som beina til mottakeren blir lengre!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!