tirsdag 27. september 2016

Blått til vinteren?

Jeg satt og rota litt rundt på Ravelry, og oppdaget at blå var en farge som gikk igjen i det meste jeg satt og kikket på.

Vil du se noe av det jeg kikka på?

© Fru Soleng  

Blå og hvite votter

 
Ett  mønster som det dessverre ser ut som man ikke får tak i lenger.  

© Ann Linderhjelm

Lovikka mittens in blue/Blå Lovikkavantar



Ser ut som noen myke og tykke votter, som nok blir gode å ha til vinteren.

© oddvor

Blå forårsbluse


En helt enkel genser i tykt garn, som det nok går fort å strikke. 




© Sara Elizabeth Kellner
© Sara Elizabeth Kellner


Bluebird of Happiness


 En søt liten fugl! 


© Interweave Knits

Blue Thistle Shawl

 
Man trenger jo alltid nye sjal.. Ikke sant?
 
 
© Fru Soleng

Blå og hvit grytelapp

 
Syns denne er så flott, så det er synd at den ikke lenger er tilgjengelig!  


© klubokispitsi

Blå Blomma


En søt hals. Kjenner flere som kunne kledd denne godt... 


Så nå er det bare å strikke i vei, mens man venter på vinteren!
Ha en flott høst dag da! Her er det sol i dag, så jeg har planer om å komme meg ut etter hvert!

1 kommentar:

  1. Ja, her var der mye flott i blått! Jeg har en blå Flamingo genser og en hvit Flamingo jakke på pinnene! Ha en fin ettermiddag, her kosestrikkes det mens det blåser ute!

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!