fredag 5. august 2016

Høstsjalet er i boks!

Pimpeliese

Sjalet jeg har strikket på hele våren, i pausene på jobb er ferdig. 


Mønster:   
by Christine Ebers 
Garn: 
Wool Silk Lace 
411.6 meter (450.1 yards), 98 gram

Pinner: 
3,5 mm

Tidsbruk: 
3. juni 2014 - 24. juli 2016

Utfordringer:
Ingen, når man bare kom inn i mønsteret. 
Ellers så var vel den største utfordringen å snu i tide, så det ble nok garn til andre halvdel. 
Jeg måtte ta en ganske mye en gang, fordi jeg "snudde" for sent, men etter å ha rekt opp en "tagg" så endte jeg plutselig opp med en liten rest. Men den får jeg puttet inn i Domino-teppet. 

Fornøyd:
Ja. Veldig fornøyd! Liker fasongen, garnet og fargene. 
Ble litt skeptisk til hvordan fargene ble da jeg skylte opp sjalet, for garnet slapp utrolig masse farge. Men når løsfargen endelig var ute, så hadde sjalet forsatt den samme fargen, som jeg en gang flask pladask for! 
Dette blir nok en favoritt til høsten og vinteren tenker jeg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!