tirsdag 16. august 2016

Garn, garn, mer garn :)

Jeg har jo som kjent kjøpestopp i år, og det går jo strålende. Jeg har kun kjøpt garn den ene helga jeg var på syforeningstur.
Jo, forresten jeg har kjøpt to nøster til, men det var til ett skjørt jeg holder på med.

Men å arve garn er jo greit!

Så i helga da vi var på hytta sammen med mamma og pappa, hadde mamma med en pose med restegarn til meg, fra min søster.
Garnet hadde hun også hatt med på slektstreff i sommer, men glemt å overrekke det. Men nå fikk jeg altså en hel pose med garn!!

Juhuu!!! Tusen takk, M.


Her er herligheten samlet!! Ikke mindre enn 1295 gram garn, av god kvalitet!

Ferdig sortert fikk jeg noen fine hauger garn, i delikate farger!

BabyUll, usikker på det rosa, men syns det lignet med på Dale BabyUll...

Alpakka

Vamsegarn

Mini Alpakka

Merinoull

SISU

Peer Gynt

Smart
Så nå bobler det i topplokket, har noen ideer om hva jeg skal bruke en del av garnet til, men det kommer jeg tilbake til ved en senere anledning.

Nå er det tid for legging av skoleguttene, så blir det strikking og håndballkamp utover kvelden.
Ha en finfin kveld du også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!