søndag 10. juli 2016

Tour de UFOs

Jeg tenkte jeg skulle utfordre meg selv litt, under Tour de France. Det å sykle dette rittet er jo i og for seg en utfordring for rytterne,vil jeg tro. Så hvorfor skal ikke jeg også ta en utfordring?

Min utfordring er å bare strikke på ufo'er (UFerdige Objekter) mens det sykles. Planen er at Flamingokofta holdes utenfor, av den grunn at den skal jeg strikke på resten av strikketida, det vil si på morgenen og kveldene.


Første erme på Flamingo-kofta er godt over halvveis :)

Så jeg strikker Flamingo-kofte, men mens det sykles skal ufo'ene til pers, og målet/håpet er å få strikket/heklet/brodert litt på alle. Og kanskje klarer jeg å få ferdig en eller flere av ufo'ene?

Så i dag strikket jeg opp flere rester og nøster på Garter Squish-teppet mitt, designet av Stephen West.


Jeg bruker mange ulike rester i dette teppet, har jeg mindre enn 2 hele nøster av noe, er sjansen stor for at garnet havner i dette prosjektet.
Og med stort sett 3 tråder samtidig, på pinner 10 mm, så går det da ganske geit unna.
Jeg startet meg den lyse stripa midt på i dag, så det voks da ganske greit i løpet av dagens etappen.
Nå skal det sies at jeg følger ikke med på syklinga hele tida da. Det står på, siden mannen følger med, men jeg kan godt finner på å ta på headsettet og se/høre på en podcast parallelt med syklinga. Og reklamepausene brukes til klesvask :o







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!