tirsdag 7. juni 2016

Luftige og heklede sommertopper

Med en forsømt sommertopp på pinnene, så er det vel egentlig ikke sommertopper jeg først og fremst trenger å se etter, men likevel var det nettopp det jeg ble sittende å se på i kveld. 

Jeg fant flere flotte hekla sommertopper, og tenkte jeg skulle dele noen av de med dere! 

Crsp14_346_small2 

Convergence Top

 
Denne har jeg kikket på flere ganger, så jeg tror jeg rett og slett må hekle denne en gang. 
Foreløpig er det vel at jeg ikke vet helt hvilket garn jeg vil bruke, som har stoppet meg da...?
 
 
Amma1_small2 
 
Tenker denne hadde vært flott over en singlet eller topp i en frisk farge. Helt enkel og grei!  

P8043929_small2 
 

Virunika

 
Denne var enkel og flott, og jeg tenker denne kan du jo bare hekle litt lenger så har du en flott tunika eller kjole også. 
  
 
Dscn5933_small2 
 
Luftig og elegant over en singlet i konstrastfarge. 
 
5_small2 
 
Likte så godt fasongen på denne, siden den var litt utenom det "normale". 
 
Jeg fikk meg flere nye favoritten i kveld, kanskje du likte noen av de også? 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!