onsdag 20. april 2016

Knestrømper

I går fikk jeg en hyggelig overraskelse inne på Ravelry. 

Jeg fikk nemlig ett mønster i gave. 
Sjekk disse lekre sokkene da! 

5w3a1418_small2

Fierce, Freckled Friend

Tusen takk annielight 
Så nå er planen å se om noe av sokkegarnet jeg kjøpte i helga egner seg! 
Og når vi nå først snakker om knestrømper, så kan jeg jo vise flere, for det finnes jo så mange flotte! 
Wroughtironkneesocks_small2 

Wrought Iron Socks and Kneesocks

  
Isle_of_man_1_small2

The Isle of Man

Dsc06427_medium 

Anelmaiset

  
Durmstrang_cropped_small2 

Durmstrang socks

Søker du på kneesocks på Ravelry så kommer det opp utrolig mange flotte sokker, så er det bare å velge og vrake!  

Når det gjelder skogsokkene mine, så har jeg nå kommet til tåen på den første sokken, så det går da framover. 

Men nå skal jeg finne meg en nybakt brødskive før jeg ta kvelden! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!