lørdag 5. mars 2016

Tilbake fra vinterferie +++ :)

Vinterferie, kveldaktiviteter, foreldremøte, bursdagsfeiring m.m. resulterte plutselig i en liten bloggpause, men nå er jeg tilbake.

Strikking har det ikke vært så mye av heller den siste uka, bare litt sikksakk-skjerf-strikking



Jeg fant til slutt ett sikksakkmønster jeg ble fornøyd med, som ikke gav hull i sikk og sakk'ene...
Mønsteret jeg bruker er Mochi Plus Zig Zag Cowl.
Til bunnfarge bruker jeg hvitt ullgarn som heter Nalle. Mønsterfargene er mininøstene fra Julethreeway'en, som går i lilla og rosa fargenyanser.

Mønsteret er egentlig for en sånn tubehals, men jeg la opp på vanlig måte og strikker i vei jeg. Så er planen å ta en vurdering når jeg har brukt opp de nøstene jeg har tenkt å bruke, om jeg skal sy sammen endene,eller om jeg bare skal beholde det som skjerf.


I går fikk jeg en bestilling på leggvarmere av en kollega. Og jeg er jo ikke vanskelig å be. I alle fall ikke når det er noe jeg syns det var morsomt å strikke. Så da startet jeg på disse leggvarmerne i går kveld


Siden det var tomt for mørk mørk lilla, så ble det svart i disse. Så får jeg håpe at mottakeren blir fornøyd med det valget. Om ikke så få hun kjøpe mine, og jeg tar disse.
På dette paret husket jeg å bruke tynnere pinner på vrangborden, noe som ser mye bedre ut, så nå har jeg bestemt meg for å rekke opp vrangbordene på mine, og strikke de på nytt også, når jeg er ferdig med disse.


Ellers så jeg vurdert neste nok på strikkeboklista mi, og kommer plutselig tilbake med den! Følg med! Det går mot en give-away!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!