torsdag 17. mars 2016

Nye sjal på drømmestrikkelista

Jeg tenkte jeg skulle vise dere noen av sjalene jeg har kikket litt på i det siste, og som jeg har lyst å strikke. Det finnes nemlig noen på ønskelista mi ;) 

 

Playground Shawl by Justyna Lorkowska

 Gratis

Syns dette er så pent. 
Og så er det veldig tiltalende i fargene, og fasongen ser spennende ut. Dette er ett trekantsjal, men det er ikke strikke fra spissen og opp, eller omvendt. 


Ett annet sjal av samme dame er dette; 

 

Danzig by Justyna Lorkowska

Kjøpemønster

Syns dette også så veldig spennende ut. Litt fasinert av at det ikke er "vanlig" fasong på det. 

 

Aisling by Justyna Lorkowska

Kjøpemønster

Dette var bare rett og slett søtt! Både mønster, fasong og farger. 

 

Masgot by Justyna Lorkowska

 Kjøpemønster

Var ikke dette bra stilig så vet ikke jeg!! 

Fikk lyst å strikke alle disse jeg.... Men så var det det med tid og allerede pågående prosjekter da!! Men er jo lov å drømme! 


1 kommentar:

  1. Ja her var det mye lekkert, har fått helt sjaldilla jeg nå. Takk for tips og god påske :-)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!