tirsdag 9. februar 2016

Jeg strikker babyteppe og planlegger neste bokstrikkeri

Jeg er jo ferdig med å bruke Skappel-boka mi, så nå er det på tide å finne neste bok. Og den jeg har tenkt å bruke nå er denne;


Jeg har ikke helt bestemt meg for prosjekt, men jeg tror jeg har en plan, og den planen sier leggiser... ;)

Men før jeg legger opp til nytt prosjekt, skal jeg fullføre dette babyteppemysteriet, som jeg holder på med i Kauni. Jeg holder på med kanten. Jeg har ikke helt bestemt meg for hvor brei den skal bli, og med masker fra hele kanten på en 80 cm pinne er det vanskelig å bedømme hvor stort teppet blir. Men mulig jeg blir å strikke opp nøstet. Da blir det en brei og god kant i alle fall.


Ser virkelig fram til å få dette av pinnene, og få blokket det opp, så jeg ser hvordan det blir til slutt. Håper og tror det blir så bra som jeg innbiller meg!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!