søndag 31. januar 2016

Prosjektene jeg glemte å blogge sist helg

Jeg glemte helt å vise dere de to andre prosjektene jeg fikk ferdig forrige helg..! 

Jaja, da er det på tide å gjøre det nå. 



Dette er pannebåndet Wishbone. 
Dette var ett av prosjektene man kunne velge i, i alongen Småstrikk2016, inne i Ravelry-gruppa, anonyme garnoholikere. 
Jeg har strikket det i Karisma på pinner 4 mm. 
Jeg har 15 repitisjoner på mitt, og det passer hodet mitt bra.
Karisma er ett nydelig garn å strikke i, og jeg liker strukturen i det veldig bra. 
 


Dette er den første kluten som kom i adventsalongen til Bitta Mikkelborg. Det ble med denne ene kluten for min del. 
Kluten er strikket i Drops Loves You I, og på pinner 4,5 mm. Det ble sånn passelig stor og luftig, akkurat sånn jeg liker kluter. 
Den har jo ligget i skapet en stund, ferdgistrikket, så det var godt å få den helt ferdig sist helg! 

Ellers så har jeg fått ferdig ett skjørt til meg selv i Eskimo, som svømmer rundt på ullvaskprosgram i vaskemaskina akkurat nå. Så det kommer det bilde av plutselig. 

AnnetteK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!