torsdag 28. januar 2016

Planlegger å strikke leggingser

I pausen på jobb snakkes det faktisk en del om strikking. Om det bare er sånn, eller om det blir preget av at jeg sitter og strikker er jeg usikker på. Men når det er sagt er det flere av de andre som drar fram strikkinga innimellom også, og det er veldig koselig! 

Men i alle fall, ble det her om dagen snakk om leggingser. Og etter det har jeg tatt meg i å tenke flere ganger at jeg må strikke meg noen leggingser. Så nå har jeg surfet litt rundt på Ravelry etter nettopp leggingser. 

Her er noen av de jeg fant; 

© Karis G

Super Stripey Leg Warmers by Karis G 


Disse så veldig enkle og greie ut, Fargene var nydelig også, men jeg tror jeg i så fall må ha andre farger, da jeg ikke har disse i lageret mitt ;) 


 

102-38 leg warmers with cables by DROPS design

Disse var nydelige, selv om jeg ikke er så glad i sånne nupper! Men det er kanskje mulig å finne noen alternativer, eller må jeg bare prøve og satse på at nuppene blir finere denne gangen, enn tidligere ganger? 


© KitchyKatie

Manresa by Delia Rau Cholakian

Om det er mønsteret eller fargene som tiltaler meg her vet jeg ikke. Kombinasjonen kanskje? Lekre er de i alle fall, er du ikke enig? 

© Leah409

Alicia Legwarmers by Leah Addis

 Leggingser kan jo faktisk også hekles.... Disse var så enkel at de ble litt søte. 


© homespun living


chunky cabled boot cuffs by Debbie Andriulli

Disse var korte, men kan godt forlenges, det er jo bare å gjenta fletterapporten flere ganger. 

Alle disse mønstrene er GRATIS!


Fant du noen du likte? 
Jeg fant maaaaaange, og dette var bare noen av de! 
Søk på leggingser på Ravelry, og det dukker opp 100vis! 

Hvilke jeg skal starte på vet jeg ikke helt ennå, dessuten har jeg bestemt for meg selv at jeg skal få ferdig 2 av de pågående prosjektene mine først! 
Så det så!

Men nå er det kvelden, viktig å være opplagt til plandagen i morgen! 
AnnetteK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!