tirsdag 26. januar 2016

Har visst en del prosjeketer...

Jeg satt her tidligere i kveld og tenkte på at det var på tide og rydde rundt sofakroken min, siden det mildt sagt flyter.... 


Jeg begynt også å tenke på hvor mange prosjekter jeg egentlig har på pinnene...? 

Jeg fant ut at beste måten å finne ut det på, var å lage en liste; 
  1. Enkelt skjørt i Eskimo
  2. Heklet skjørt i Karisma
  3. Marius, tova-votter i Fritidsgarn og Vamsegarn
  4. Eventyrlige mysterievotter i Finull
  5. Lue i diverse ullrester
  6. Artesian, sjal i perlegarnet Wollmeise
  7. Heklet bølgeteppe av restegarn
  8. Hakketeppet i Mandarin Petit
  9. Rillestrikket skjørt i Eventyrgarnet fra Europris 
  10. Hals ala HobbyUgla i merino
  11. Pimpelliese, sjal i Wool Silk Lace
  12. Teppet Curliecue i Finull
  13. Heklet Festløper
Dette var det jeg kom på at jeg holder på med! 
Men nå ble jeg så gira på å strikke videre på skjørtet i Eskimo, så ryddinga utsetter jeg til i morgen tenker jeg. Hobbyrotet mitt drar jo ingen steder av seg selv.



Hvor mange prosjekter har du på gang samtidig? 

Jeg tenker nå at jeg skal jobbe meg ned mot ca halvparten, for å komme under 6 prosjekter anser jeg som en litt for stor ambisjon ennå. 
Jeg liker å ha flere prosjekter å bytte mellom, men samtidig så blir det distraherende med så mange prosjekt, for da strikker jeg litt her og litt der, og alt tar veldig langt tid å få ferdig! 

Nei, nå skal jeg sette på en podcast og strikke videre! 
Ha en finfin kveld da!

2 kommentarer:

  1. Her var det mye gøy! Og helt enig, det er kjekkere å strikke enn å fortsette å rydde. Kos deg med garn, pinner og podcast! :)

    SvarSlett
  2. Oioi, her var det mye å velge mellom... Jeg er så kjedelig at jeg har ett prosjekt av gangen, har jeg flere blir jeg stressa. Jeg strikker mest tilbehør så det tar ikke så lang tid å bli ferdig uansett.

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!