torsdag 3. desember 2015

Nytt prosjekt og nytt miniskein fra kalenderen min

Ny dag og nye muligheter.
Kroppen er litt stiv og støl, men sånn er det når man har funnet en julekalender med styrkeøvelser, men jeg har bare godt av det.
Heldigvis er det ikke "strikkemusklene" som er stive og støle, så da berger jeg :)

Jeg satt og surfet gjennom bloggene på leselista mi, og kommer over hobbyugla sin blogg. En flott og inpirerende blogg, og i dag delte hun ett mønster hun hadde laget.

Bildet har jeg lånt fra hobbyugla.
Jeg ble så betatt at jeg måtte bare starte!
Og her er min spede start, med garnet Garnstudio Drops Brushed Alpaca Silk. Ett herlig og florlett garn. Ikke nødvendigvis det enkleste å hekle med, men det går bra så langt.


Jeg har troa på at dette blir bra!

Og så har jeg jo selvsagt åpent dagens kalenderpose, og fant dette flotte garnet, som jeg mener er Malabrigo Sock. Ett garn jeg har strikket med før, og som jeg syns er utrolig flott!


Jeg gleder meg til å strikke dette inn i skjerfet mitt. Så får vi se om jeg får ut en oppdatering av skjerfet i kveld, eller om det kommer i morgen!

Nå skal jeg bare kose meg med strikking og hekling, før jeg skal hente minstemann i barnehagen, og ta han med å kjøpe inn noen julegaver.

Håper du også har en flott torsdag!

AnnetteK

1 kommentar:

  1. Så fine pulsvanter! Elsker fargen du har valgt :) Hekler ikke så mye selv, men gleder meg til å se dine ferdig :)
    Atter et herlig nøste i kalenderen ser jeg ;)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!