lørdag 5. desember 2015

Julethreeway og "bruk-boka-along"

Veldig godt med helg nå, og siden været og formen ikke er noe å skryte av koser vi oss bare inne.

Og nå som vintersesongen har startet, er det jo mye spennende å se på TV'en.

Nøstet jeg fikk i kalenderen i går var rosa og søtt, og jeg ble veldig fornøyd med stripene

Striper fra 4.12.

Tror dette blir ett fargerikt skjerf, men tror det blir veldig bra. Så langt har fargene gått godt sammen.
Om du får se, spør du kanskje?
Nei, det får du nok ikke, ikke før det er ferdig. :) Må jo holde på spenningen :)

Dagens luke inneholdt ett garn jeg ikke har prøvd før, og som jeg gleder meg til å ta i bruk.

Luke 5/24

Ser ut som det er litt kortere fargskift her, så spent på det, selv om jeg ikke tror det har noe å si. 

Ellers så kikke jeg inni dette skapet i dag, og fant ut at jeg har veldig mange håndarbeidsbøker! 

Bruk-boka-along!?!

Og dette er sikkert bare halvparten..... 
Så nå jeg har bestemt meg for at når jeg her ferdig med julegavene, så skal jeg begynne å bruke bøkene! Har ikke helt bestemt meg for hvordan, det må jeg tenke litt på, men de skal brukes! 

Har du mange håndarbeidesbøker du ikke bruker? 

Har du i så fall lyst å bli med på en "bruk-boka-along"?


Nå skal jeg strikke og se 2. omgangen av håndballkampen mellom Norge og Russland! 
Heia Norge!!

God lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!