torsdag 10. desember 2015

Babystrikk og full postkasse

I dag har jeg fått masse flott altså, både i kalenderen min og i posten!

Når jeg åpnet kalenderen fikk jeg dette lekre nøstet fra Madevik

10.desembergarn fra Madevik

Jeg gleder meg til å se hvordan dette blir i skjerfet mitt. Men det skjer nok ikke i dag, siden jeg ligger litt etter på strikkinga på skjerfet.

I dag har jeg nemlig viet babysettet jeg strikker til en tidligere kollega litt oppmerksomhet. Så jeg satte på Polarekspressen og strikket i vei, og det hjalp, for nå har jeg bare 2 cm vrangbord, seler og å sy i trykknapper igjen.

Dette blir en kortbukse
I kveldinga var vi på klatresenteret, hvor guttene klatre til de ikke hadde mer energi igjen, mens jeg fikk strikket litt på skjerfet mitt.

Zigzag scarf

Kom såvidt i gang med nøstet fra i går, friske farger!
Litt usikker på hvor fornøyd jeg blir med sikksakkene, men finner liksom ikke ut hvordan jeg skal strikke for å unngå at det blir hullete...? Så nå tror jeg at jeg bare strikker som i mønsteret, og håper at det jevner seg ut etter en runde i Milo etter hvert.

Koselig bordpynt på klatresenteret
Ellers så fikk jeg masse flott i posten i dag

Kjapp og god service fra Strikk Innom

Nalle-garnet jeg bestilte tidligere i uka fra Strikk Innom kom.

GiveAway-gave fra Daisy

Denne flotte projectbagen kom også! Denne vant jeg inne i gruppa til Daisy sin podcast, på Ravelry.
Rett og slett nydelig!!  
Tusen takk Daisy!

I tilegg kom Familien, så nå skal jeg bare kose med resten av kvelden. Først med 2. omgangen av håndballkampen mellom Norge og Romania!

Ha en fin kveld!
AnnetteK 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!