onsdag 2. desember 2015

2.12 - Nytt garn og en fotoutfordring

I dag klarte jeg ikke vente lenge før jeg åpnet kalenderpakken min, rakk ikke spise frokost først en gang... Godt at guttene som ikke får åpen før etter skole og barnehage var hjemme....

Og her er det flotte garnet jeg fikk i dag


Om jeg ikke tar veldig feil så er dette Stray Cat Socks - ett flott sokkegarn. Gleder meg til å bruke dette i skjerfet mitt!

Da satt og kikket på bilder inne på Instagram, kom jeg over denne fotoutfordringen

Laget av @millah på Instagram

Den er nok i utgangspunktet tenkt for Instagram, men jeg fikk lyst å dra den med meg over i bloggen jeg...
Det er @millah som har laget denne.

Planen er å prøve å se om jeg får til å poste ett bilde daglig. Så får vi se hvordan det går, men har allerede nå mange ideer til innlegg... ;)

Nå skal jeg nyte resten av kakaoen min, før jeg skal ut å gå tur med en venninne. Etter på blir det nok litt strikking.
Ha en finfin onsdag du også da!

AnnetteK

1 kommentar:

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!