søndag 1. november 2015

Strikker litt her og der

I dag har jeg strikket på flere ulike prosjekter...

Sånn er det å være rastløs...

Lyst på noen sniktitter?



Rosa garn i ulike strukturer. Dette blir ett tubeskjerf!



Samme garn som det rosa over, bare at her tester jeg det i rillestrikk, og dere ser litt mer av strukturen. Også dette blir nok ett tubeskjerf etter hvert.



Tynt garn og tynn pinner. Dette skal bli en lue.


Siden ingen sjekket postkassa i går, så gjorde jeg det i dag, og da var det ekstra artig å finne post til meg! Og i konvolutten fant jeg dette refleksgarnet. Så nå skal det strikkes inn refleksgarn i luer til guttene og meg selv. Det er i alle fall planen.

Men nå er jammen denne helga over også, og det er på tide å krype under dyna, så man er klar for en ny uke i morgen!

AnnetteK

1 kommentar:

  1. Kjekt å ha litt å variere mellom, Og refleksgarn i luer er smart!

    Ha en fin ny uke! :)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!