søndag 29. november 2015

Sofasliter

I går kveld hadde vi julebord med noen av våre gode venner. Vi var 13 til bords og koste oss masse med pinnekjøtt, potet og kålstappe! Nam nam.

I dag har jeg derfor vært veldig trøtt og sliten, men det er verdt det, når kvelden blir så vellykka.
I dag har jeg stort sett ligget på sofaen og småduppet, er jo ikke vant til å rangle. Så når jeg tok fram strikkinga i kveld måtte det bli noe enkelt...



Dette er starten på en kopptue. Det går ikke så fort, men det går framover...

Ellers så ble det rester til "kveldsmat" i kveld, nemlig;

Riskrem med rødsaus! Nam nam!

Men nå skal jeg finne senga, og prøve å sove noen flere timer enn hva jeg gjorde forrige natta, så er jeg klar for en ny uke i morgen!

AnnetteK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!