mandag 30. november 2015

Sånn, da er adventskalenderene på plass også!

Det gikk plutselig opp for meg at det var på tide å få fram kalenderene, det er jo 1. desember i morgen!!
Så jeg satte i gang, og fikk opp guttene sin.


Vet det ikke er tidenes beste bilde, men, men...
Kalenderen består av 24 papirposer, og oppi hver av posene er det lapper med aktiviteter som vi skal gjøre i adventstiden.
Guttene har gjennom november snakket om at de gleder seg til å få "lappekalender". Vi har jo hatt sånn aktivitetskalender de siste par årene til stor jubel fra guttene.
Alle lappene er ikke klare ennå, men de første dagene er på plass, og så fyller vi på etter hvert.

Jeg har jo også en egen kalender, og den har jeg selv pakket inn, nesten ;)


Jeg har vært med på #julethreeway, og har fått 24 miniskeins, altså små garnnøster på 10 gram som passer til pinner 3 mm.
Noen av nøstene var pakket inn, andre var ikke det. Så jeg puttet alle sammen oppi papirposer som jeg tapet igjen, blandet de godt, og skrev på datoer.


Så fikk de flytte inn i prosjektkurvene mine.
Prosjektene har nå blitt stappet ned i en stooooor veske, mens jeg venter på å få tilbake kurvene mine :)

Nå skal jeg ta med meg ett strikketøy og rusle over til en venninne for brownies og strikking :)

Ha en finfin mandag du også!

Annette

2 kommentarer:

  1. Koselig med aktivitetskalender! Og artig med smånøster. De kan bli til masse fint.

    Ha en god uke! :)

    SvarSlett
  2. Jul og advent er en utrolig koselig tid :)
    Kos deg masse <3

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!