tirsdag 17. november 2015

Garn-nerding....

Ettermiddagen og kvelden tilbringes i sofaen, og jeg har nerdet litt på Ravelry og excel...
Og hva jeg har funnet ut??
At jeg mest sannsynlig har nok garn til å overleve vinteren i alle fall.... :o




Jeg har riktignok ikke lagt alt garnet inn på Ravelry, men når jeg ser på det jeg har der inne, så har jeg nok for Ravelry sier at jeg har;

473,35 nøster med garn

som totalt veier 26697 gram

og det tilsier 53829,6 meter.

Så jeg skjønner jo egentlig hva mannen mener når han sier jeg må bruke opp noe av det jeg allerede har. MEN det er jo så fint og flott med nytt garn! Og dessuten så mangler jeg jo stort sett det riktige garnet, til de ulike prosjektene...

Jaja, nei da så! Satser på å bruke opp noe av alt jeg har denne vinteren, og jeg har jo faktisk flere garnkit, med garn og mønster til konkrete prosjekter stående klar....

Strikking er herlig altså!!!!

AnnetteK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!