torsdag 1. oktober 2015

91/100 Strikker på bestilling

Jeg har en god kollega som snart blir mamma til en liten jente. Og jeg hadde så lyst å strikke noe til henne. 
For å strikke noe som falt i smak og som vil bli brukt spurte jeg henne om hva hun ønsket til den lille, og i dag kom hun med en bærepose til meg. I den var det mønster, garn og knapper! 

Så nå gleder jeg meg til å strikke babyklær! 

Strikker på bestilling
Hentesett til en god kollega

Fargen heter Lys Syrin, og er utrolig flott! Og mengden garn tilsier at jeg strikker hele settet med jakke, kortbukse, kyse eller lue og sokker! 
Dette blir skikkelig kosestrikk!! 
Mønsteret er fra heftet Bale Garn, Baby hentesett, nr 310. 

Etter noen timer på sofaen med hodepine, er jeg nå klar for å være våken og strikke litt. 
Håper du får en fin kveld, med eller uten strikking! 

AnnetteK

2 kommentarer:

  1. Nydelig sett! Snilt av deg å strikke et helt hentesett, det er mye arbeid. Heldig kollega! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. En fantastisk kollega fortjener såpass <3

      Slett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!