torsdag 29. oktober 2015

100/100 - WOW!! Gratulerer til meg selv!

Jeg klarte målet mitt!!

Jeg bestemte meg jo her i vår en gang for å prøve å blogge minst 100 innlegg dette kalenderåret, og nå har jeg klart det!!!

Men ikke nok med det, jeg satte meg jo som mål å få ferdig 100 prosjekter også... Og det ser ut til å sitte litt lenger inne, men er så absolutt ikke umulig.
Bare se her;

49-50/100 Edderkoppluer til Halloween

Disse luene heklet jeg til guttene til ei veldig hyggelig kollega. Luene er heklet i noe ukjent garn fra restepakken og inneholder nok en del akryl. Mottakeren var fornøyd likevel, og luene skulle brukes utenpå noen andre luer som en del av ett kostyme. 
51/100 Excess
 Denne lua har vært ferdig en stund, og den lille fargeforandringen i toppen er der fortsatt, men kom litt bort etter en runde i vaskemaskina.


I dag fikk jeg ett nytt nr av Familien i posten, og der fant jeg ett par prosjekter jeg har lyst å strikke etter hvert....


Syns denne kofta var bare utrolig flott!! Er du ikke enig?

Og for ikke å snakke om disse søte juletreene, til å henge på nettopp, juletreet!! Tror det må bli noen sånn før jul altså!

Planen videre nå i kveld er å strikke videre på disse sokkene til Junior!


Ha en flott kveld, med eller uten strikking du også!

AnnetteK

1 kommentar:

  1. Så gøy, gratulerer med 100 innlegg! Morsomme edderkopp-luer, og den grå ble fin. Ser ingen fargeforskjell på bildet. Kjekt med ny strikkeinspirasjon også. :)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!