fredag 4. september 2015

74/100 - Endelig i litt bedre form

Denne uka har jeg tilbrakt på sofaen, under ett teppe og med nesen godt inni en klut. Høstens første forkjølelse har slått meg helt ut, og jeg ble andpusten og fikk en hostekule bare jeg tenkte på å gjøre noe annet enn å ligge helt i ro. Ikke en gang strikking har jeg hatt lyst til å bedrive.
Men mobilen har blitt flittig brukt, så det mangler ikke på inspirasjon og ideer til framtidige prosjekter, både på strikkfronten og andre prosjekter :)

Men i dag har jeg funnet igjen strikkegløden, og nå går det endelig unna på Pimpelliese, ett sjal jeg startet på i juni 2014 mener jeg det var...


Men rett før jeg ble syk, så fikk jeg ferdigstilt flere ting, og bilder kommer plutselig! 

Da vi hadde foreldremøte forrige uke, så spilte vi denne sangen samtidig som vi viste bilder fra oppstarten. Syns den er så fin og sier så mye som livet med barn :) 


Ønsker alle en riktig god helg! 

AnnetteK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!