søndag 23. august 2015

73/100 Sjal!!

Trenger du noen ideer til sjal? 

Mamma lurte på om jeg hadde noen mønster på sjal til henne.
Hun har strikket flere Haruni, men ville nå gjerne prøvde noen andre mønster. 
Og siden Ravelry har noen av sorten, så søkte jeg der. 
Her er noen av de jeg fant;

© DROPS Design


© Dee O'Keefe

Ashton Shawlette by Dee O'Keefe

by knittingfiona Flickr
 

© Drops Design

143-43 Andalousie by DROPS design

© DROPS Design

160-30 Delightful Waves by DROPS design

by AinoDesigns Flickr

Golden Orchids by Aino Haikala

© Emily Ross

Stockinette Haruni by Emily Ross

© Drops Design

155-9 Sierra by DROPS design

Har linket til Ravelry-siden til alle disse mønstrene. Men med nummer og navn er det enkelt å søke opp Drops sine mønster på deres sider om du vil gå rett dit. 

Alle disse mønstrene er gratismønster. 


Da ønsker jeg deg en flott søndag, med eller uten sjalstrikking :)

3 kommentarer:

  1. Flotte sjal! Jeg skulle gjerne hatt meg et godt og varmt ullsjal, men så var det det der med alle disse prosjektene da.... ;) Hvilket var det din mor skulle gå for?

    SvarSlett
  2. flotte sjal, jeg har strikket et enkelt sjal som heter '3 S Shawl' gøy å strikke og gratis på Ravelry! Lykke til!

    SvarSlett
  3. Takk for mange sjal-tips! Jeg har nettopp fått dilla på å strikke sjal, og ser jo at man trenger MANGE;) har nylig lagt ut mine første 3sjal, i bloggen min:)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!