søndag 16. august 2015

69/100 - Gardin, Åge og avslapping

Mens mannen kjørte guttene til deres farmor og farfar, benyttet jeg anledningen til å gjør noe jeg ikke kan.... :o

Hva jeg gjorde, jo dette;


Og resultatet ble da ikke så aller verst! 


Ikke 100 % perfekt, men hva gjør vel det så lenge det ble godt nok? 
Jeg ble i alle fall fornøyd, og nå slipper vi å snuble i gardina hver gang vi skal ut eller inn hagedøra. Jeg la nemlig opp ca 15 cm! 

Og grunnen til at guttene skulle bort på overnatting i går var at jeg og mannen skulle utnytte bursdagsgaven jeg fikk av han, på bursdagen min i mars. 

Vi var på konsert med Åge Aleksansersen! 


Det var 10 000 publikummere der og god stemning.
Åge i Trøndelag er virkelig god stemning, og som Åge så fint sa det; 

"Dåkk e go! 
Dåkk søng når dåkk ska søng, dåkk e still når dåkk ska værra still å dåkk klappe når dåkk ska klapp!"


Nå er jeg godt plassert i sofaen og har planer om å bare slappe av med blogger, podcaster og strikking. 
Tanken om å sette seg ute i sola blas bort, i ett av vindkasta som for forbi. 

Ha en fin søndag du også! 

AnnetteK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!