tirsdag 11. august 2015

65/100 - Garnbytte

Som jeg skrev om før ferien så har jeg lyst å være med på ett garnbytte. Jeg husker at for noen år siden ble arrangert sånne på håndarbeidsforumene jeg var på, og jeg syns det var utrolig morsomt og spennende.

Siden jeg ikke har funnet noen sånne i det siste, vet det sikkert arrangeres på ulike grupper på Ravelry, men jeg stoler ikke på at jeg få med meg all informasjon når det er på engelsk... Så da er det bare å dra i gang selv da!



Jeg tenker at de som vil bli med sender en påmelding til meg på mail
annettekj @ gmail.com (ta bort mellomrommene)
innen 20. august.
Så fordeler jeg hvem som sender til hvem innen 22. august.
Og at vi sender til hverandre innen 1. september.

Jeg tenker også at vi sender 200 gram garn.

Høres det greit ut?

Hva må være med i påmeldingen?
- Navn og adresse
- Ønskeliste (veiledende og til inspirasjon for den som skal sende)

Bli med da vel, og spre gjerne informasjon til dine venner/kontakter/nettvenner! 

1 kommentar:

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!