mandag 10. august 2015

64/100 - Mandag - Dagens strikkeri

Se hva jeg har funnet fram!!!

Juhuuu!!

Det må være sola som har fått meg til å ta fram sommertoppen Sea Salt igjen. Nå er det bare halskanten og selve kroppen igjen på den!

Planen nå er å ta den med på syforeninga i kveld, og bare den! Da er det en mulighet for å komme ett stykke videre på den!


Og se så fint den ligger i kurva i solskinnet!


Men nå skal jeg straks ta med meg kurva og tusle oppover på syforening. Helt klar for en jente- og strikkekveld kjenner jeg :)

Ha en flott strikkekveld du også!

AnnetteK

1 kommentar:

  1. Håper du fikk ein fin kveld med jentene i syklubben. Strikkeklubben kanskje den bør hete. Sommertoppen er kanskje ferdig også. Ha ein flott dag

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!