mandag 1. juni 2015

45/100 - Så har det gått en uke siden sist

Da var det på tide å skrive litt igjen... Plutselig hadde det gått en uke, og ikke vet jeg helt hvor den ble av heller.
Og ikke har jeg strikket så veldig masse heller.
Så nå må jeg se gjennom bildene fra siste uke for å oppsummere litt...


På onsdag var jeg ute på tur sammen med ei god venninne. I løpet av de 4 timene vi var ute og gikk 20 km, hadde vi både sol, overskyet vær og regnvær!
Dette bildet er fra Skjeldbreia.


På lørdag var vi på Frøya og kikket på alle som syklet Tour of Frøya. En flott opplevelse i flott vær.



På søndag viet jeg litt tid til symaskina. Etter mye fram og tilbake fikk jeg til slutt til å sy ett par pannebånd. Ett som Junior tok i bruk selv, og ett som ble gitt bort i bursdagsgave.
Det var jo ikke så veldig vanskelig, så jeg er ganske sikker på at det kommer til å bli flere sånne framover, når jeg får kjøpt inn litt mer stoff, og kanskje noe med litt mer spennende mønster på ;)

Nå har akkurat en ny uke startet, og ikke minst en ny måned - sommermåneden juni! Ikke mye som har minnet om sommer i dag, med 12-13 grader og konstant regnvær!
"Jaja, vi får håp d bli likar i mårra!"

Håper du har en fin kveld, med eller uten strikketøy, mens vi venter på sommeren!
-Annette-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!